Monday, September 14, 2009

Arsenal Reserves 1-0 Stoke City Reserves

Rhys Murphy muncul wira Arsenal Reserves semalam apabila menjaringkan gol tunggal perlawanan apabila chippingnya melepasi jangkauan penjaga gol pada minit ke 51 untuk meneruskan rentak cemerlang Arsenal Reserves yang menang 3 daripada 3 perlawanan..

Arsenal Reserves sekarang ini disaing sengit Aston Villa Reserves.. Masing-masing mengutip 9 mata maksimum dari 3 perlawanan musim ini.. Pada 5 Oktober nanti Arsenal Reserves akan menentang Chelsea Reserves.. Apa-apa pun Atikah ucapkan tahniah kepada mereka..

Dan kemungkinan besar hampir keseluruhan pemain yang beraksi bersama Arsenal Reserves ini akan beraksi menentang West Bromwich Albion minggu depan dalam kempen Piala Carling.. Dan untuk pengetahuan semua.. Salah seorang pemain yang beraksi semalam ialah Senderos..

Adakah ini bermaksud Senderos akan jadi seperti Bischoff musim lepas?? Hmm.. Entahlah.. Kecederaan jangka panjang Djourou tidak banyak membantu Senderos sebenarnya.. Apa-apa pun jika Senderos mampu jadi lebih kental dan konsisten.. Sudah pasti dia akan beraksi beberapa perlawanan musim ini..

Tapi Wenger sendiri menegaskan yang masa depan Senderos bersama Arsenal masih cerah walaupun bagi fan Arsenal Senderos tidak lebih seperti pemain lebihan skuad Arsenal.. Tapi Atikah yakin dengan kecederaan jangka panjang Djourou mampu membuka peluang untuk Senderos kembali membuktikan kemampuannya.. Adios!!

No comments:

Post a Comment